Jeśli któryś z naszych produktów zawiódł, odeślij go do nas. Jesteśmy zobowiązani naprawić swój błąd.

1. Pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY, wydrukuj, wypełnij i dołóż uzupełniony formularz do przesyłki.
Dołącz proszę również dowód zakupu, może to być numer paragonu lub zamówienia wpisany w formularz reklamacyjny.

2. Zapakuj reklamowany produkt i dobrze zabezpiecz na czas transportu. Możesz użyć tego samego opakowania, w którym przesłaliśmy zamówienie.

3. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Fanni Lisa-Stefanie Mayer, ul. Belgijska 13/12, 02-511 Warszawa.

4. Po otrzymaniu przesyłki, wyślemy do Ciebie mail potwierdzający jej odbiór.

5. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dotarcia do nas produktu, reklamacja zostanie rozpatrzona, a Ty otrzymasz informacje o decyzji reklamacyjnej. Od momentu poinformowania Ciebie o decyzji reklamacyjnej mamy kolejne 14 dni na wprowadzenie jej w życie.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, INNAF naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej poniesionym przez Klienta.
Szczegółowe informacje znajdziesz w pkt 6) Regulaminu.

7. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Formularz reklamacyjny dostępny jest do pobrania poniżej: